Rita Repulsa finder ud af, hvordan hun får ram på Power Rangers. Vi ser Freddy Kruegers værste mareridt. Robot Chicken-holdet afslører monstret fra "Bird Box". Vi ser filmen "Predator" fra et nyt perspektiv.