Blækvard er i knibe, da hans rolle i "SvampeBob Firkant" når sin ende. Uber får et nyt system til at dele køreture. Broadway bliver aldrig sig selv igen, efter Venom tilslutter sig skuespillerne i "Hamilton". Den Lyserøde Panter udfordrer Black Panther.