Hermie Nursery in: Seafood Sensation
Holdet fra "The Queer Eye" kaster sig over deres hidtil største udfordring! Prinsesse Leia bliver sendt ud i rummet og dukker op som Super Space Leia. Robot Chicken laver en musical med Offred og kommandør Waterford fra "A Handmaid's Tale".