RC-skaberne forestiller sig, hvad der ville være sket, hvis Stretch Armstrong havde levet i middelalderen. G.I.Joe-holdet indser, at det ikke er så let at løse problemer i den virkelige verden. Gordon Ramsey får et hold ganske imponerende kendiskokke.