Fila Ogden in: Maggie's Got a Full Load
April O'Neil og Donald Trump sætter sig ned for at finde sandheden om Flænser. Vi får første glimt af "The Fast and the Furious"-filmene. RC-forfatterne viser os, hvad der blev af Pee-Wee's Playhouse og hans stjålne cykel.