Tyrion Lannister lærer den sande betydning af "vinteren kommer" at kende. Blade forsøger at kæmpe sig ind i tv-reklamernes verden. Inside Out Boy kommer på college. Robot Chicken-forfatterne viser, hvad der sker, når "Maskernes nat" møder "Alene hjemme".