Freddy Krueger skal giftes og ønsker blot at få besvaret ét simpelt spørgsmål: Hvem er hans far? RC-holdet viser, hvordan det er at være datter af en plastiksoldat. Pigerne fra "Totally Spies!" bliver klogere på internationale love og får PTSD.