Bugs Keith in: I Can't Call Heaven, Doug
Robot Chicken-holdet viser os, hvilke begivenheder der førte til, at Harold begyndte at tegne med lilla farvekridt. Jerry Seinfeld og Jokeren har en eksplosiv sludder i Jerry bil. Frøken Flimmer hopper om bord på Fortnites Battle Bus og kører i kamp.