Quality Family Time
De selvvalgte familier samles til thanksgiving, da en gæst presser Finley til bristepunktet. Sophie når til indsigt, mens Maribel planlægger en stor gestus til Micah. Dani og Dre presses uventet nærmere hinanden. Shane og Angie er frivillige sammen.