Last to Know
I dette særlige halloweenafsnit finder Micah en queer rollemodel, mens et nyt ansigt hjælper Dani og Sophie med at bryde fri af rutinerne. I mellemtiden tester Alice sit nye forhold. Rystende sandheder kommer frem i lyset, da maskerne ryger af.