Little Boxes
Alice tænker på, om nogen fra hendes fortid kan være ”den rette”. Dani forsøger at skjule sine følelser og holde tingene professionelle med Dre, mens Angie konfronterer en svær sandhed for at kunne komme videre med Hendrix.