Quiz Show
Alice udnytter sit 100. afsnit med hjælp fra gæsteværten Margaret Cho. Dani plejer Gigi, indtil gamle sår driver dem fra hinanden. Shane dyster om Tess’ opmærksomhed. Finley og Carrie foretager store træk, mens Angie oplever en bekymrende afsløring.