Looking Ahead
Shane og Sophie udfordrer gamle mønstre. Alice indser, at ”den rette” måske er nærmere, end hun tror. Dani undgår at tænke på Dre, indtil hun tvinges til at beslutte, hvad hun virkelig vil. Micah og Maribel tænker over at blive forældre.