Quiet before the Storm
Alices tidligere fejltrin ender med at give bagslag, og Sophie og Dani er tvunget til at samle stumperne; Shane smider en bombe ved Angies oplæsning i klassen; Finley hjælper Carrie med at forføre Misty.