Los Angeles Traffic
Bette og Shane går nye veje med Tina og Tess. Gnisterne flyver med Alices seneste kandidat, mens Angie kommer sig over hjertesorger med en ny flamme. Finley kæmper om Maribels gunst, og Dani glemmer sine sårede følelser for Gigis skyld.