Last Year
Bette og Tina vil forlige deres fortid og fremtid, da Angie begynder på college. Shane vænner sig til hjemmelivet. Alice betvivler, hvad hun ønsker i en partner. Finley kommer fra afvænning. Dani og Micah slår sig løs med Gigi og Maribel. Sæsonstart.