Dead Talk
Amy tager til Seattle for at holde et foredrag i TEDTalk-stil. Da et teknisk geni dør, bliver Amy mistænkelig.
Amy tager til Seattle for at holde et foredrag i TEDTalk-stil. Da et teknisk geni dør, bliver Amy mistænkelig. Da de lokale betjente lukker hende ude, slår Travis sig sammen med Amy for at finde ud af, hvem der gjorde det.