Na krev
Smrťáci brání Meridian před útočícím davem. Papež podezřívá Maggie, že stojí za útokem. Daryl postupuje obezřetně. Obyvatelé Alexandrie se snaží zachránit, protože je prudká bouře činí zranitelnými vůči zombíkům.