Uvnitř
Connie a Virgil uniknou několika zombíkům a ukryjí se v domě obývaném tajemnými bytostmi. Papež testuje Darylovu loajalitu ke Smrťákům během konfliktu. Kelly odchází z Alexandrie hledat Connie.