Šťastlivci
Aaron a Maggie se setkávají s guvernérkou Pamelou Miltonovou, která objíždí Alexandrii, Oceanside a Hilltop. Ezekiel má při rutinní prohlídce štěstí. Eugene zpracovává Maxův příběh.