Z popela
Aaron, Carol, Lydia a Jerry se vydají do zříceniny Hilltop, aby získali kovářské nářadí a ulovili zvěř. Eugenův tým se seznamuje se Společenstvím. Maggie a Negan se plahočí lesem. Judith a děti se zapletou se skupinou teenagerů.