Darylova posádka prohledává objevenou vojenskou základnu. Maggie vypráví svůj příběh, což vede k nové misi přežití, kterou může vést pouze Negan. Eugene a jeho tým jsou pod drobnohledem polovojenské policie Commonwealthu.