Shnilé jádro
Maggie, Lydia a Elijah pomáhají Aaronovi a Gabrielovi na záchranné misi. Uprostřed chaosu musí Negan chránit Hershela. Sebastian přesvědčí Daryla a Rositu, aby mu pomohli při loupeži.