Lovená zvěř
Maggiin tým je rozdělen a pronásledován Smrťáky. Carol, Rosita, Magna a Kelly se snaží chytit koně pro Alexandrii. Judith, RJ, Hershel a Gracie se musí vyrovnat s odchodem svých rodičů.