Důvěra
Hornsby vede Daryla a jeho vojáky do Hilltopu, aby se střetli s Maggie. Po šokující loupeži nechá Rosita Connie, Kelly, Eugena a Maxe vyšetřovat rodinu Miltonových. Po operaci využívá Ezekiel svou novou životní šanci k tomu, aby pomáhal pacientům v nouzi.