Základna
Maggie, Gabriel a Rosita jsou odloučeni od svých dětí a sledují vojenský konvoj, který míří k záhadnému cíli. Ezekiel, Kelly, Negan a Annie dorazí na staveniště. Daryl a Carol sledují vlak s Connie na palubě.