Co se ztratilo
Daryl a Carol pátrají po svých přátelích, kteří zmizeli z Království. Jejich jediná stopa však vede k Hornsbymu. Pamela požádá Yumiko, aby jménem Království zahájila proti Eugenovi stíhání.