Porušené sliby
Maggie a Elijah se od Negana naučí novou taktiku přežití. Eugenův tým vyšetřuje zombie, aby si odpracoval pokuty. Yumiko se uchází o prestižní práci. Daryl se dozvídá více o Leah a Smrťácích. Gabriel se setkává s knězem.