Tichá noc
Ulice města Mystic Falls zaplní večírek se zimní tematikou. Stefan a Caroline se pohádají s Tylerem kvůli jeho plánům s Klausem a jeho hybridy. Profesor Shane vypráví o historické události, která všechny ohromí.