Pouto s bratrem
Na každoroční soutěži krásy "Miss Mystic Falls" radí Elena a Caroline April, jaké šaty si má vzít. Tyler a Hayley spolupracují na tajném projektu a Damon konfrontuje profesora Shanea se svými podezřeními.