Vztek
Kvůli Rebečině příjezdu je pro Elenu obtížné ovládat svůj hněv. Zjistí však, že konfrontace s Rebekou může být velmi nebezpečná. Tylera nečekaně navštíví vlkodlačice Hayley, která mu pomáhala s Klausem.