Rozloučení
Stefan a Damon se dohadují, co je pro Elenu nejlepší. Jeremy a Matt jsou překvapeni, když uvidí dívku April, kterou znali z dřívějška. Ta nyní nastoupila na střední školu v Mystic Falls.