Upírská oddanost
Při hledání odpovědí navštíví Damon a Stefan současný New Orleans a snaží se najít někoho, kdo si pamatuje události z roku 1942, kdy tam byli naposledy, mimo jiné Damonovu bývalou přítelkyni Charlotte.