Kouzla po škole
Rebeka se vrací, aby se pomstila. Když se Bonniin otec Rudy Hopkins ujme funkce starosty, je pro něj nejdůležitější ochránit svou dceru, která není vůbec nadšená z role, již chce najednou hrát v jejím životě.