Peeblesovův obchod příšerných hrůz!
Parta se setká s Wandou Sykesovou, která pomáhá zachránit roztomilá zvířátka. Ale když se z podivného vejce vylíhne příšera v zadní místnosti obchodu, naši hrdinové a Wanda musí zachránit nejen zvířátka, ale i své životy.