Hollywoodský rytíř!
Parta zkoumá dům v historické části Hollywoodu, ve kterém straší, a setkají se se slavným hercem Georgem Takeiem. Když oživne staré brnění a honí je po domě, parta i pan Takei zjistí, že dům není opuštěný, jak si všichni mysleli.