Břichomluvcův konec!
Parta a Scooby jsou najatí, aby dopravili loutku, která je zřejmě posedlá, na soutěž břichomluvců. Setkají se s porotci soutěže, břichomluvci Jeffem Dunhamem a Darci Lynne Farmerovou. Loutka ožije a napadne soutěžící.