Kletba ze zákulisí!
Daphne má vlohy jako vizážistka a stane se hlavní poradkyní slavné rockové kapely Hex Girls, která se dostala do podivné záhady. Zdá se, že prokletá kapela dokáže ovládat lidské mozky.