Středoškolská elegie pro vlkodlaka!
Naše parta se spojí s hercem Christianem Slaterem a ocitnou se v dobrodružství plném písní a bláznivých honiček. Christianovi spolužáci pořádají náhradní maturitní ples, ale objeví se děsivý vlkodlak, který hrozí, že zničí i náhradní ples.