Tanec černé baleríny!
Slavná tanečnice Maddie Zieglerová získá slavné taneční studio a požádá svou kamarádku Daphne a její partu řešitelů záhad, aby jí pomohli prozkoumat dům. Brzy narazí na ducha madam Zobrinské, slavné původní majitelky studia.