Noc, kdy má temný rytíř moc!
Scooby a parta dorazí do Gotham City a narazí na nebezpečnou záhadu. Alfreda Pennyworthe unese Muž netopýr. Batman už věc řeší a od naší party všetečných děcek žádnou pomoc nechce.