Podzemí New Yorku!
Náš starý Shaggy je tak trochu básník a Scooby je na něj tak hrdý, že ho přihlásí do soutěže v slam poetry v Central Parku. Ale soutěž napadne příšerná krokodýlí příšera z newyorkských kanálů.