Čarodějnice z Winsley Hall!
Scoobyho a naši partu pozval slavný komik Jeff Foxworthy, aby mu pomohli přestěhovat starý dům, který si koupil. Ale když zjistí, že v domě straší duch staré čarodějnice z Wainsley Hall, záhada se začne dramaticky vyvíjet.