Úprk časem!
Scooby a parta přijmou pování slavného herce Malcolma McDowela na cestu časem. A zjistí, že skutečně cestují do budoucnosti. Následuje zvláštní dobrodružství, v němž se setkají i s Malcolmem McDowelem z budoucnosti.