Strach z ohnivé příšery!
Scooby a parta jsou na Sicílii a honí ohnivou obludu. Setkají se Stevem Buscemim. Jeho předkové pocházejí z této oblasti a Steve zde má mnoho příbuzných. Ale objeví se ohnivá příšera. Steve se spojí s partou, aby záhadu pomohl vyřešit.