Štáb Robot Chicken odhalí, co se doopravdy stalo s Bambiho matkou. Animorf oživí populaci červených pand. Podívejte se, co se stane poté, co je šmoulovi Koumákovi diagnostikována CTE. A Bitch Pudding se postaví Normanu Batesovi.