Štáb Robot Chicken nám ukáže, jaké události přiměly Harolda začít kreslit fialovou pastelkou. Jerry Seinfeld a Joker vedou velmi výbušný rozhovor v Jerryho autě. Slečna Frizzle naskočí do autobusu Fortnite a vyrazí do bitvy.