Chobotnička se chystá na skončení své role v seriálu Spongebob v kalhotách. Uber má nový systém sdílení jízd. Broadway už nikdy nebude jako dřív, až se Venom připojí k obsazení Hamiltona. Růžový panter vyzve Černého pantera na souboj o trůn.