Kluci z Queer Eye se pustí do své největší výzvy! Princezna Leia je vystřelena do vesmíru a objeví se jako Super Space Leia. Robot Chicken připraví hudební číslo s Offred a velitelem Waterfordem z Příběhu služebnice.