Tyrion Lannister poznává pravý význam rčení "zima se blíží". Blade se snaží proniknout mezi informátory. Chlapec z filmu V hlavě jde na vysokou školu. Tvůrci Robot Chicken ukazují, co se stane, když se Halloween potká se Sám doma.